دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان پروفسور Paul Grimm از دانشگاه فولدا آلمان بود.

 دانشگاه صنعتی اصفهان روز یکشنبه 18 فروردین1398 میزبان پروفسور Paul Grimm، متخصص گرافیک و بازی های رایانه ای از دانشگاه فولدا آلمان بود. پروفسور Grimm طی این سفر از مرکز کارآفرینی و مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید نمود. در طی این بازدیدها مباحثی پیرامون تکمیل ایده ها، تجاری سازی و ثبت اختراعات مطرح شد. ضمن  بازدید وی از مرکز نوآوری با چند گروه مستقر در مرکز و از جمله گروه هوش مصنوعی جلساتی متعدد برگزار گردید.

وی همچنین با تیم های بازی سازی کامپیوتری و ویدیویی دانشگاه صنعتی اصفهان دیدار داشت و روند کارهای آنان را از نزدیک مشاهده و پیشنهاداتی را برای پیشبرد فعالیت های آنان ارائه داد.

دانشگاه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان نیز میزبانی ایشان را در بعدازظهر همان روز برعهده داشت و سخنرانی علمی در زمینه ی واقعیت مجازی با اعضای هیأت علمی و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

                                                                                                     

                                                                     

در ادامه ی این سفر ،پروفسور  Grimm از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید نمود. پس از معرفی این مرکز، جلسه ای با حضور چندین شرکت که در زمینه ی IT فعالیت می نمایند برگزار شد و هر یک از شرکت ها به معرفی فعالیت ها، خدمات و محصولات خود پرداختند. وی در پایان از قسمت های مختلف شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از جمله پارک کودکان، کارگاه های تولیدی و آزمایشگاهی و ... دیدن نمود.

پروفسور Grimm روز دوشنبه 19 فروردین میهمان مرکز بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان بود . در جریان این بازدید ابتدا تیم‌های بازی‌ساز مستقر در مرکز به ارائه جدیدترین محصولات خود پرداختند و طرح‌های پژوهشی و درمانی انجام شده در مرکز تشریح شد. سپس وی در جلسه‌ای با حضور مدیر و اعضای مرکز بازی‌های رایانه‌ای به معرفی فعالیت‌ها و پژوهش‌های خود در دانشگاه فولدا پرداختند و در پایان در نشستی صمیمانه در خصوص همکاری‌های مشترک بین دو دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

Pauel Grimm که از سال 2011 استاد دپارتمان Digital Media دانشگاه علوم کاربردی Fulda آلمان است و سابقه‌ی پژوهش در بنیاد NCSA )National Center for Supercomputing Applications) آمریکا را دارد، در زمینه‌ی پردازش داده‌های گرافیکی، سیستم‌های تعاملی گرافیکی، مدل‌سازی و انیمیشن سه‌بعدی،گرافیک کامپیوتری ، واقعیت مجازی/افزوده، برنامه‌نویسی بازی فعالیت دارد و زمینه‌های پژوهشی Product Presentation in Picture World، Multimodal Interactions و Digital Photography را دنبال می‌نماید.

 

محل نمایش: 

اخبار

تحت نظارت وف بومی