خدمات قابل ارائه از طرف دفتر همکاریها به دانشجویان کارشناسی از قرار زیر است:
1- صدور گواهی تحصیلی
از ديگر خدمات قابل ارائه توسط دفتر همكاريهاي علمي بين المللي به دانشجويان، تهيه گواهي هاي تحصيلي اعم از اشتغال به تحصيل و يا فراغت از تحصيل مبتني بر گواهي تاييد شده توسط آموزش دانشگاه مي باشد.
دانشجويان عزيز جهت دريافت گواهي مزبور به زبان انگليسي مي توانند با دريافت گواهي از اداره آموزش و لحاظ شدن جمله "ترجمه بلامانع است" توسط مسئولين محترم اداره آموزش دانشگاه و با درج املاي انگليسي نام و نام خانوادگي در ذيل نامه (مطابق با پاسپورت) و ارائه آن به دفتر همكاريهاي علمي بين المللي گواهي مزبور را پس از تهيه شدن توسط اين دفتر دريافت دارند.
2- شركت و ارائه مقاله دانشجويان دكتري در گردهمايي هاي علمي خارج از كشور
به منظور شركت و ارائه مقاله دانشجويان دوره دكترا در گردهمايي هاي علمي معتبر بين المللي خارج از كشور، ضوابط زير تدوين گرديده است. اعطائ تسهيلات در چارچوب امكانات و اعتبارات دانشگاه بر اساس اين ضورابط، صرفاً براي يك بار سفر دانشجو به خارج از كشور و به ميزان 70 درصد مبلغ پرداختي به اعضاي هيات علمي صورت مي گيرد. به منظور مشاهده گردش کار شرکت در مجامع برای دانشجویان دکترا اینجا را کلیک نمایید. مراحل لازم جهت شرکت در مجامع دانشجویان دکترا از قرار زیر است:
- برخورداري گردهمايي از اعتبار علمي و بين المللي در تخصص مربوطه
- پذيرش مقاله بر اساس داوري مقاله كامل
- تأييد مفيد بودن شركت دانشجو در گردهمايي توسط كميته تحصيلات تكميلي دانشكده
- آشنايي كافي دانشجو به زبان اصلي گردهمايي
- تأييد ابتناء مقاله بر تحقيق انجام شده در مرحله پژوهشي دوره دكترا بوسيله كميته تحصيلات تكميلي دانشكده
- محدود بودن مؤلفان همكار به استادان و مشاور در موارد استثنايي / همكاران گروه تحقيقات مرتبط
- پذيرش مقاله جهت ارائه به صورت رسمي و شفاهي توسط دانشجو (ارائه تأييد تحقق اين امر توسط رئيس/ دبير گردهمايي الزامي است و در غير اينصورت شركت كننده موظف به استرداد كامل وجوه دريافتي مي باشد.
تذكر: براي مقالات پذيرفته شده به صورت پوستر، با حفظ ساير شرايط، فقط معرفي نامه تهيه ارز از اعتبارات دانشگاه صادر مي گردد.
- ذكر وابستگي دانشجو به دانشگاه صنعتي اصفهان در صفحه اول مقاله در قسمت آدرس (Affiliation) مطابق دستور العمل
- عدم ارائه (محتواي) مقاله توسط مؤلفان در خارج از كشور در گذشته
براي شركت دانشجو در گردهماي علمي خارج از كشور، بايد فرم مربوطه همراه با تأييديه مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه، پذيرش قطعي مقاله (تأييديه داوري بر اساس مقاله كامل)، فرم ثبت نام (بروشور كنفرانس)، فرم مشخصات فردي، يك نسخه از مقاله، موافقتنامه (محضري) خروج از كشور (براي خانمها)، پذيرش وثيقه گذاري نزد وزرات علوم، تحقيقات و فناوري ( براي مشمولين نظام وظيفه) به معاونت پژوهشي دانشگاه تحويل شود. برای دریافت فرم گزارش سفر و چکیده مقاله (مراحل پس از سفر و انجام تسویه حساب) اینجا را کلیک نمایید.
مدارک مورد نیاز جهت شرکت دانشجویان دکتری در سمینار، کنفرانس و مجامع خارجی:
- تكميل فرم درخواست شركت در كنفرانس / سمينار و .... و ارائه به دانشكده
- ضميمه نمودن فرم گواهي اشتغال به تحصيل (با درج شماره معافيت تحصيلي براي مشمولان نظام وظيفه )
- ضميمه نمودن مدارك مورد نياز ( پذيرش ، پذيرش مقاله ، مقاله و خلاصه مقاله )
- مراجعه دانشجو به دفتر حراست دانشگاه جهت دريافت فرم توصيه هاي امنيتي سفر
- تهیه وثیقه:
- الف ) دو فقره چك به مبلغ 000، 000، 150 ريال ( پانزده ميليون تومان ) از دونفر متعهد
- ب ) صحت امضاي هر دو نفر متعهد از طريق تاييد دفتر خانه
- ج ) ضميمه نمودن رونوشت آخرين حكم كارگزيني هر دو نفر متعهد ( در صورت داشتن شغل دولتي رونوشت آخرين حكم كارگزيني و درصورت داشتن شغل آزاد رونوشت پروانه كسب )
- تهيه يك نسخه كپي از موارد بند 5
3- شركت دانشجويان دكتري در دوره هاي كارآموزي ICTP
دانشجويان دكتري منتخب دوره هاي كارآموزي ICTP تريست ايتاليا از تمامي قوانين و مقررات مربوط به شركت در گردهمايي هاي علمي خارج از كشور تبعيت مي نمايند فقط هزينه هاي ايشان طبق قرارداد فيمابين دانشگاه و ICTP به قرارذيل مي باشد
- هزينه بليط رفت و برگشت هواپيما از كوتاهترين مسير و با كمترين قيمت توسط دانشگاه صنعتي اصفهان پرداخت مي شود
- هزينه هاي اقامت در تريست ايتاليا در مدت زمان مقرر به عهده ICTP مي باشد.