دانشجویان کارشناسی ارشد

خدمات قابل ارائه از طرف دفتر همکاری‌ها به دانشجویان کارشناسی ارشد از قرار زیر است:

1- صدور گواهی تحصیل تحصیلی

از قابل ارائه توسط دفتر همكاريهاي علمي بين المللي به دانشجويان، تهيه گواهي هاي تحصيلي اعم از اشتغال به تحصيل و يا فراغت از تحصيل مبتني بر گواهي تاييد شده توسط آموزش دانشگاه مي باشد.

دانشجويان عزيز جهت دريافت گواهي مزبور به زبان انگليسي مي توانند  با دريافت گواهي از اداره آموزش و لحاظ شدن جمله "ترجمه بلامانع است" توسط مسئولين محترم اداره آموزش دانشگاه و با درج املاي انگليسي نام و نام خانوادگي در ذيل نامه  (مطابق با پاسپورت)  و ارائه آن به دفتر همكاريهاي علمي بين المللي گواهي مزبور را پس از تهيه شدن توسط اين دفتر دريافت دارند.

 

2- شرکت در مجامع بین‌المللی

دانشجويان كارشناسي ارشد كه قصد ارائه مقاله در مجامع علمي بين المللي خارج از كشور دارند مي توانند پس از تكميل فرم شركت دانشجويان دكتري در مجامع و تاييد آن توسط تحصيلات تكميلي دانشكده و سپس دفتر تحصيلات تكميلي دانشگاه با ذكر پرداخت هزينه شخصي به دفتر همكاري هاي علمي بين المللي مراجعه نمايند و انجام وثيقه لازم توسط اين دفتر به سازمان نظام وظيفه عمومي معرفي تا پس از انجام تعهدات مربوط به آن سازمان مجوز خروج از كشور را دريافت داشته و به وزارت امور خارجه معرفي گردند. جهت مشاهده گردش کار شرکت در مجامع بین‌المللی دانشجویان اینجا را کلیک کنید.

مدارك مورد نياز:

  1. ارائه گواهي اشتغال به تحصيل از آموزش دانشگاه با ذكر شماره معافيت تحصيلي
  2. دعوتنامه يا نامه پذيرش مقاله
  3. تكميل فرم اطلاع و موافقت دانشكده با حضور متقاضي

 

 

ارتقاء امنیت وب با وف بومی