بازدید هیئت دانشگاه پلی‌تکنیک تورین از دانشگاه صنعتی اصفهان

اعضای این هیئت که متشکل از آقای پروفسور برنادینو چیایا معاون امور بین‌الملل دانشگاه تورینو ایتالیا، خانم الیسا آرماندو رئیس دفتر روابط بین‌الملل و پروژه‌های بین المللی این دانشگاه، آقای پروفسور کارلو نالدی رئیس کمیته‌ی همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه تورینو و دو نفر از اعضای انجمن دانشجویان ایرانی دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو (آقایان کسری چلبی و حسین دان‌اصفهانی) بودند در تاریخ یکشنبه 22 اسفند 1395 از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کردند.

           

در جریان این بازدید اعضای این هیئت نشستی با آقای پروفسور محبوبی، ریاست دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان داشتند. آقای دکتر کریمی مدیر کل امور پژوهشی دانشگاه، آقای دکتر نوربخش رئیس دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و آقای دکتر قیصری رئیس مرکز تجاری‌سازی و نوآوری دانشگاه نیز در این جلسه حضور داشتند. طرفین در این جلسه ضمن بررسی همکاری‌های جاری مابین دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور ایتالیا، در خصوص راهکارهای گسترش این همکاری‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

        

دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو یکی از دانشگاه‌های مهم ایتالیا و اروپا و قدیمی‌تری دانشگاه مهندسی ایتالیا بوده و در زمینه‌ی علوم مهندسی و معماری فعال است و همکاری‌های گسترده‌ای با صنایع این کشور دارد. این دانشگاه جایگاه خوبی در رتبه‌بندی‌های جهانی داشته و جزو 15 دانشگاه برتر اروپا می‌باشد.

محل نمایش: 

اخبار

ارتقاء امنیت وب با وف بومی