بازدید هیئت فرانسوی از دانشگاه صنعتی اصفهان

یک هیئت متشکل از روسا و مسئولین چهار دانشگاه فرانسه در زمینه علوم مهندسی، صبح امروز چهارشنبه 24 آذرماه 1395 از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کردند.

در جریان این بازدید اعضای این هیئت در جلسه‌ای با حضور آقای دکتر خادمی معاون محترم مالی اداری دانشگاه، آقای دکتر محبوبی رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی و روسای دانشکده‌های فنی مهندسی و اعضای هیئت علمی دانشگاه شرکت نمودند.

         

در جریان این نشست آقای دکتر خادمی ضمن خوش‌آمدگویی به حضار ابراز امیدواری کردند که این دیدار منجر به گسترش بیش از پیش همکاری‌های فی‌مابین مراکز علمی و آموزشی فرانسه و دانشگاه صنعتی اصفهان گردد. آقای دکتر محبوبی نیز طی یک ارائه به معرفی اجمالی امکانات و توانمندی‌های دانشگاه صنعتی اصفهان پرداختند.

در ادامه اعضای هیئت فرانسوی به معرفی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی متبوع خود پرداخته و اعضای هیئت علمی حاضر نیز ضمن معرفی توانمندی‌های دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص زمینه‌های مشترک همکاری فی‌مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

         

در پایان جلسه یک یادداشت تفاهم فی‌مابین دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه صنعتی Enib امضا گردید. هیئت فرانسوی در ادامه بازدید خود از دانشگاه صنعتی اصفهان، از دانشکده‌های مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک بازدید نمودند.

سابقه همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه‌های فرانسه قدمت زیادی داشته و سالیانه دانشجویان و اعضای هیئت علمی متعددی از دانشگاه صنعتی اصفهان برای گذراندن دوره‌ی فرصت مطالعاتی و انجام پروژه‌های تحقیقاتی به دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی فرانسه اعزام می‌گردند.

محل نمایش: 

اخبار

ارتقاء امنیت وب با وف بومی