فرصت مطالعاتی اساتید

به منظور افزايش ميزان كارآيي و كارآمدي اعضاي هيات علمي دانشگاه، فرصت مطالعاتي امتيازي است ويژه كه براي كسب آن بايد شرايطي برخاسته از شايستگي لازم و آمادگيهاي كافي، احراز شده باشد.

در طي اين دوره ها، اعضاي هيات علمي پس از تعريف يك پروژه با همكاري دانشگاه مقصد، فارغ از مشغله هاي كاري به تحقيق و مطالعه در زمينه تخصصي مربوطه خواهند پرداخت و پس از بازگشت به وطن، نتايج آن مطالعات را به انضمام تجربيات عملي كسب شده، براي دانشگاه به ارمغان خواهند آورد و كاربرد آن مطالعات را در صورت امكان در دانشگاه به انجام مي رسانند. قسمت اعظم هزينه هاي انجام اين دوره ها به عهده دانشگاه صنعتي اصفهان مي باشد.

 دفتر همكاريهاي علمي و بين المللي دانشگاه به عنوان يكي از وظائف خود انجام هماهنگي هاي لازم و تمهيدات مربوط به انجام اين دوره ها را به عهده دارد. برای مشاهده گردش کار فرصت مطالعاتی اینجا را کلیک کنید. برای دریافت فایل آئین‌نامه فرصت مطالعاتی اینجا  و برای آگاهی از آخرین جدول ارزی مصوب برای اعضای هیئت علمی اینجا کلیک کنید. همچنین می‌توانید کتابچه کامل فرم‌ها و اطلاعات مربوط به فرصت مطالعاتی را از اینجا دریافت نمایید.

در حال حاضر فرصت‌های مطالعاتی  در انواع زیر در دانشگاه برگزار می‌شود:

  • فرصت مطالعاتي خارج از كشور نوع یک - با تأمين كامل هزينه هاي فرد و خانواده توسط موسسه (مطابق بند 4-1-1) (دریافت شیوه‌نامه و اصلاحیه)
  • فرصت مطالعاتي خارج از كشور نوع دو -  با تأمين بخشي از هزينه ها توسط موسسه (مطابق بند 4-1-2) (دریافت فایل مقررات)
  • فرصت مطالعاتي خارج از كشور با تقاضا و حمايت مراكز علمي پژوهشي خارج از موسسه (مطابق بند 4-1-3) (دریافت فایل مقررات)
  • مآموریت کوتاه مدت به خارج از کشور در تابستان (مطابق بند 4-1-4) (دریافت آئین‌نامه و فرم درخواست مأموریت تابستانه)

** توجه: به منظور ثبت اطلاعات در سامانه وزارت علوم، متقاضیان دوره فرصت مطالعاتی کوتاه مدت لازم است فایل PDF دعوت‌نامه خود را به همراه عنوان فارسی و انگلیسی طرح تحقیقاتی که قرار است بر روی آن کار نمایند به ایمیل s.razavian@of.iut.ac.ir ارسال نمایند. **

*** تکمیل پرسشنامه امنیت سفر از طریق اتوماسیون اداری برای اعضای محترم هیئت علمی جهت انجام ماموریت فرصت مطالعاتی الزامی می باشد.

 
به منظور شركت در دوره هاي فرصت مطالعاتي، دانشگاه كمك هزينه اي به متقاضي پرداخت خواهد نمود. جهت تسهيلات بيشتر معرفي نامه هايي براي دريافت ارز و دريافت بليط هواپيمايي با تخفيف 10% در اختيار ايشان قرار مي دهد. 
جهت خريد ارز از بانك متقاضي لازم است كه مدارك زير را به همراه داشته باشد:
 
- معرفي نامه دانشگاه
- فتوكپي شناسنامه (2 نسخه)  و اصل آن
- تصوير كارت ملي (2 نسخه) و اصل آن
- تصوير صفحه اصلي گذرنامه، ويزا، تاريخ آخرين خروج از كشور و اصل آن
- تصوير بليط هواپيمايي و اصل آن
- افتتاح حساب ريالي در بانك
 
پس از بازگشت از فرصت مطالعاتی، متقاضی باید تاریخ شروع به کار خود را به رئیس دانشکده/پژوهشکده متبوع خود اعلام نماید. همچنین باید فرم ارزیابی فرصت مطالعاتی را تکمیل نماید. برای دریافت آئین‌نامه ارزیابی فرصت مطالعاتی اینجا  و  برای دریافت فرم ارزیابی فرصت مطالعاتی اینجا   و برای دریافت فرم ارزیابی فرصت مطالعاتی تابستانه اینجا را کلیک کنید گزارش مأموریت نیز باید مطابق با  دستور العمل تدوين گزارش تحقيقاتي فرصت مطالعاتي  تهیه گردد.
 
به منظور مشاهده کلیه‌ی مدارک و فرم‌های مربوط به فرصت مطالعاتی می‌توانید به صفحه‌ی فرم‌های مربوط به فرصت مطالعاتی مراحعه نمایید.
 
 
 

تحت نظارت وف بومی