بازدید هیئت دانشگاه NCFU از دانشگاه صنعتی اصفهان

یک هیئت از دانشگاه فدرال قفقاز شمالی کشور روسیه به منظور توسعه‌ی همکاری‌ها در چارچوب تفاهم‌نامه‌ی مشترک با دانشگاه صنعتی اصفهان از این دانشگاه بازدید کردند. این هیئت به سرپرستی آقای دکتر یوری کونونوف، رئیس انستیتوی مهندسی برق قدرت، الکتریسیته و نانوتکنولوژی دانشگاه NCFU و با همراهی آقای دکتر ویتالی تارالا، معاون توسعه‌ی خلاقانه‌ی این انستیتو و آقای دیمیتری اودو، کارشناس توسعه‌ی روابط بین‌الملل دپارتمان همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه NCFU در تاریخ سه‌شنبه 24 اسفند 1395 از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید نمودند.

          

در جریان این بازدید، هیئت دانشگاه NCFU در نشستی با آقای پروفسور محبوبی ریاست محترم دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی و با حضور مسئولین و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان راه‌های توسعه‌ی همکاری با یکدیگر را بررسی نمودند. در این نشست آقای دکتر محبوبی طی یک ارائه کوتاه به معرفی توانمندی‌ها و امکانات دانشگاه صنعتی اصفهان به هیئت روسی پرداختند. اعضای هیئت روسی نیز ضمن ابراز علاقه به گسترش همکاری‌ها با دانشگاه‌ صنعتی اصفهان در زمینه‌ی نفت و گاز، برق، نانوتکنولوژی و کشاورزی برخی از موسسات آموزشی و پژوهشی و دانشکده‌های تحت پوشش دانشگاه NCFU به حضار پرداختند.

         

اعضای این هیئت در ادامه‌ی بازدید خود از دانشگاه صنعتی اصفهان از مرکز نوآوری و تجاری‌سازی دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه بازدید نمودند.

دانشگاه فدرال قفقاز شمالی از جمله دانشگاه های برتر روسیه و برخوردار از بیش از 24 هزار دانشجو است که در بیش از 192 گرایش تحصیلی در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی دانشجو می پذیرد و فعالیت علمی تحقیقاتی در 13 مرکز و مؤسسه این دانشگاه صورت می گیرد. تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه فدرال قفقاز شمالی روسیه در جریان دومین اجلاس مشترک رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه که آذرماه 1395 در دانشگاه تهران برگزار گردید، مابین آقای دکتر مدرس هاشمی ریاست محترم دانشگاه صنعتی اصفهان و خانم دکتر آلینا لویتسکایا ریاست دانشگاه NCFU به امضا رسیده است.

محل نمایش: 

اخبار

ارتقاء امنیت وب با وف بومی