افتتاح دانشکده مهندسی مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه سلیمانیه عراق

در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه و در قالب تفاهم‌نامههمکاری امضا شده، دانشکده مشترک مهندسی دانشگاه‌های سلیمانیه عراق و دانشگاه صنعتی اصفهان در دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق افتتاح گردید.

    

این دانشکده قرار است در رشته‌های مهندسی کامپیوتر  و کنترل، مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی از ترم اول سال تحصیلی 2017-2016 اقدام به جذب دانشجو نماید.  افتتاح این دانشکده مشترک، در حضور مسولین بلندپایه هر دو دانشگاه، سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، جناب آقای مسعودیان و  رایزنهای علمی و فرهنگی سفارت ایران در اقلیم کردستان عراق،  مسئولین محلی و استانی در سلیمانیه عراق در تاریخ 8 شهریور 1395  انجام شد. اعضای هیات اعزامی دانشگاه صنعتی اصفهان که در معیت جناب آقای دکتر محمود مدرس هاشمی ریاست محترم دانشگاه صنعتی اصفهان دراین سفر حضور داشتند را، آقایان دکتر محبوبی رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی، دکتر سعیدی رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دکتر محب رئیس دانشکده مهندسی شیمی و دکتر سلیم‌پور سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک تشکیل می‌دادند.

 

دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه‌ تدوین برنامه درسی و همچنین تأمین هیئت علمی و نظارت بر نحوه ارائه دروس این دانشکده با دانشگاه سلیمانیه همکاری داشته و همچنین تعدادی از واحدهای درسی و آزمایشگاهی کوتاه‌مدت این دانشکده در دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه خواهد شد. در همین ارتباط قرار است در زمینه پذیرش دانشجویان دردوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

در این سفر علاوه بر افتتاح دانشکده مشترک، هیئت دانشگاه صنعتی اصفهان در جلساتی با مسئولین دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق شرکت نموده و در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌های فی‌مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محل نمایش: 

اخبار

ارتقاء امنیت وب با وف بومی