تمدید تفاهم‌نامه همکاری مشترک مابین دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه UPM اسپانیا

در جریان بازدید هیئت اعزامی از دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید (UPM) اسپانیا از دانشگاه صنعتی اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک مابین دو دانشگاه برای 5 سال تمدید گردید.

هیئت اعزامی از دانشگاه UPM که متشکل از آقایان حوزه میگول آتیه‌نزا ریه‌را، معاون بین المللی سازی و برنامه ریزی آموزشی، پروفسور آنخل آلوارز، مشاور عالی روابط بین الملل و پروفسورجیسس ویسنته کارباچوسا، از گروه بیوتکنولوژی این دانشگاه بود، در تاریخ شانزدهم خرداد 1396 از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کردند.

      

در جریان این بازدید، اعضای هیئت UPM در نشستی در محل دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی آقای دکتر محبوبی صوفیانی و همچنین آقایان دکتر سعیدی رئیس دانشکده مهدسی برق و کامپیوتر و دکتر میرلوحی معاون پژوهشی دانشکده کشاورزی شرکت نمودند.

در جریان این نشست پس از معارفه و ارائه توانمندیهای دانشگاه صنعتی اصفهان توسط آقای دکتر محبوبی، پروفسور آلوارز از UPM نیز به صورت اجمالی این دانشگاه را معرفی نمودند و ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دانشجویان مستعد ایرانی در دانشگاه های اسپانیا و به ویژه دانشگاه UPM، خواستار توسعه‌ی همکاری‌ها با دانشگاه صنعتی اصفهان گردیدند. طرفین در خصوص راه‌های توسعه‌ی همکاری ها و عملیاتی کردن مفاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری فیمابین مانند تبادل استاد برای دوره های کوتاه مدت، تبادل دانشجوی دکتری برای انجام پژوهش‌های مشترک به صورت فرصت مطالعاتی کوتاه مدت و یا صدور مدرک دوگانه و همچنین همکاری در زمینه‌های مهندسی مواد، الکترونیک، پردازش تصویر، اویونیک و بیوتکنولوژی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

        

در پایان این جلسه، یادداشت تفاهم‌همکاری که پیش از این و در سال 1385 مابین دو دانشگاه منعقد شده بود، برای 5 سال دیگر و با امضای آقای دکتر محبوبی و آقای آتی نزاریرا تمدید گردید. در ادامه، اعضای هیئت  دانشگاه UPM از پژوهشکده‌های نانومواد و بیوتکنولوژی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز بازدید کردند.

دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید، در میان برترین دانشگاه صنعتی اسپانیا و بنا بر رتبه‌بندی سالانه ال‌موندو دومین دانشگاه برتر این کشور است.

محل نمایش: 

اخبار

تحت نظارت وف بومی